piątek, 14 września 2018

Albumiki dziecięce

Cześć,

stworzyłam 3 albumiki dziecięce ♥ Początkowo chciałam zrobić tylko jeden z okazji urodzin dla Patrycji ale bardzo mi się spodobała ta kolekcja papierów i powstały 3 :) 

Wykorzystałam papiery Laserowe Love z kolekcji Vintage Baby Girl i Vintage Baby Boy.
Ponieważ albumiki są wielkości 15x15, więc po wklejeniu zdjęcia za dużo miejsca na stronie nie zostanie, dlatego środek ozdobiłam tylko papierem, który sam w sobie jest piękny.
W tej kolekcji znajdziemy dużo obrazków dziecięcych zabawek.

Bazy albumów zrobiłam własnoręcznie od podstaw, albumiki mają 6 kart, kieszonkę oraz kopertę na tylnej okładce.
Do ozdobienia okładki wykorzystałam jeszcze kwiatuszki od Wild Orchid Craft oraz kilka wstążeczek.

















Pozdrawiam Madzia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz