poniedziałek, 5 listopada 2018

Ślubne pudełeczko w fiolecie

Cześć!
Chciałam Wam dziś pokazać pudełeczko, które było pamiątką dla Pary Młodej.
Do wykonania tego pudełeczka użyłam kolekcji papierów Violet Silence - LemonCraft.
Kwiatuszki na wierzchu pudełeczka wykonałam własnoręcznie z foamiranu pokolorowanego pastelami.
W środku główną ozdoba jest papierowy torcik, który również wykonałam własnoręcznie.
Użyłam również małych kwiatuszków Wild Orchid Craft oraz tekturek od LaseroweLove.












Pozdrawiam Madzia ♥

2 komentarze:

  1. Cudowny box! Bardzo mi się podoba, że ma tyle różnych odcieni fioletu :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje pudełeczka, to w fiolecie również bardzo przypadło mi do gustu :D Dzięki za wspólną zabawę w VIP Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń