sobota, 4 kwietnia 2020

Podwójny Exploding Box z albumem

Kochani, 
chciałabym Wam pokazać bardzo wyjątkowy dla mnie projekt ♥ Był on od początku do końca dokładnie przemyślany i dopracowany. Tworzenie rozpoczęłam od długiego przeglądania rodzinnych albumów w poszukiwaniu odpowiednich zdjęć. Projekt ten był prezentem dla mojej Prababci z okazji 90 Urodzin. 

Jest to podwójny exploding box. Pudełeczko jest w rozmiarze 14x14 cm. Na przedniej zewnętrznej ściance wykonałam ramkę, do której włożyłam zdjęcie całej rodziny. Dzięki temu nawet zamknięte pudełeczko, stojąc na półce może pełnić funkcję ramki na zdjęcie, a przy okazji jest to też taka zapowiedź kolejnych zdjęć w środku. 
Większy box pełni funkcję albumu. Na wszystkich czterech ścianach zrobiłam "wodospady" zamykane na magnes. W środku umieściłam około 40 zdjęć.
Wewnątrz znajdował się drugi mniejszy box, był to standardowy exploding box w rozmiarze 10x10 cm. W mniejszym pudełeczku głównym elementem był koszyczek z kwiatami.
Oba pudełeczka ozdobiłam kwiatami z foamiranu.
Do zrobienia tego projektu wykorzystałam kolekcję papierów "Love Letters" - Mintay Paper.

Oprócz zdjęć, przygotowałam także krótki filmik z prezentacją mojej pracy, znajdziecie go poniżej zdjęć ♥












Pozdrawiam Was serdecznie ♥ 
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz